Back to school !

Jaag veet, har inte uppdaterat om förra veckan, men jag ska ! Har egentligen inte tid att skriva nu heller, borde förbereda middag, plocka undan o vika tvätten.

Vi får besök ikväll av nån som förhoppningsvis vill ha vårt extra databord, hoppashoppas ! Idag börja skolan då, tjaa, det var väl sådär. Hade mitt livs första filosofi o franska lektion, det var väl sådär,..

 NU är jag sjuukt trött, blev irriterad på att stadsbussen fort. bara går 1gång/timme ! Fort. sommartid, gaah, så gick till jonas jobb o tog hans bil (a) så ska snart iväg o hämta honom också :) Var o handla lite efter skolan, det blir potatismos o fiskpinnar idag o gulle ville ha majonnäs, men det hittade jag varken på citylivs lr sparhallen så blev tvungen att fara till Kantarellen också, men nu ska han väl bli glad iaf ! :)

 Så nej, nu sätta fart ! Jonas slutar 17, databordsmänniskan kommer 18, o sen har jag ÅUF möte 19 ! Sen måst jag fixa det sista på Sara & Måns student/avskedspresenter,.. Detta läste jag när jag kom hem från skolan, mycket upplyftande mina vänner, mycket ! -.- ^^


Tack hörrni, verkligeeeen !

Mina svar var,:

1) buuhuuu :(
2) inte kuul :(
3) sluuta nuuuu :(

Jag vill inte gå iskolan utan mina vänneeeer! Visst har jag vänner kvar förståss, meeen dessa 3 är speciella juu,.... :(

Gonna miss you freeaks ! <3

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0