Det börjar gå framåt !

Tjaa, vad ska man säga?! Jag har inte riktigt haft tid för att uppdatera, meen bara jag får undan lite saker o lite rutin igen så ska det nog lösa sig :)

Blev äntligen nästan klar med Måns & Saras student/avskedspresenter igår, (y) Det har bara tagit typ 3 mån, nuu ska jag bara göra de sista idag så är dom klara ! O ikväll kommer dom över på fika, sista gången jag ser dom innan dom flyttar :/ I varje fall Sara, hon flyttar på fredag,.. :( Ogillar !

Idag har jag även diskuterat o lämnat in tentamensansökan (Y) Och min lärare är jättesnäll så jag kommer få god tid på mig, måste bara hitta inspiration för att läsa nu!

Så det känns som att saker o ting håller på att lösa sig, idag kommer dom o hämtar vårt skrivbord, vi satt in det på marknaden i förra veckan o fick svar direkt ! Sen har vi nån fotölj vi måst bli av med, meen vi kan ha nån i Sund tills vidare (gull vill inte göra sig av med nån, trots att han sällan sitter i nån :O)

Min förhoppning är då alltså att vi kan möblera om o städa ihelgen ! :D Får vi det klart så behöver vi inte tänka på de heller mer ! Skööönt !

Sen kan jag börja koncentrera mig på biologin som jag ska tenta samt engelskastudentprovet !

Meen nu måst jag sticka på lektion, har matte, sen engelska o sen IDR 6 möte o därefter slutar jag !

Cya!

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0