Friheten är mitt vackra namN! (15-16 aug)

Jaa då hade jag äntligen sommarlov då, hela 2 dagar ! Lägger man till dagen i början av sommaren så hade jag hela 3 dagar denna sommar !

Dessa 2 dagar gick dock väldigt fort o jag satt mest framför en dator o skrev ut bilder ! På måndagen var jag även Fia vakt ,, (Fia är Jonas föräldrars hund). Jonas föräldrar var på kryssning, Jonas börja jobba den 16 o även Richard var på jobb. Vilket resulterade i att jag fick ta hand om na :)

Dock kunde jag inte ge henne så mkt uppmärksamhet eftersom jag var mest upptagen med att skriva ut bilder som sagt.

På måndagskvällen sen var det dags för sommarens första träning med laget ! Vi var dock inte många, ca 8 pers o det var väl sådär. Jogga o gymma. Inte min favorit meen de funka. Skönt att röra på sig var de iaf !

Även fast det såg ut typ såhär ! :O

Efter träningen var det pepp inför skolstarten som gällde, Naaat ! Meen iaf, jag försökte ^^,



// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0