Skola, koulu, school, escuela,...

You name it, jag har nu i skrivande stund gått 2 veckor iskolan! 2 veckor! Och vet ni va?! Jag är redan trött på skiten,...

Visst, det är ett nytt år, sista året på lusse, det "roooliga" året, NOT. Det är inte kul, visst har faktiskt 2 nya ämnen, lite kul är de ju att Elin & Vickan börjat o så meen jja. Jag saknar förra året ! Jag saknar Måns, Sara, Linus, tyskalektionerna med Sara, Boijjer o Marie, jag saknar känslan av att veta att jag inte behöver bekymra mig för nå desto mer. Jag gick i 2an, behövde inte oroa mig för hur skolan var lr vad jag skulle göra nästa år. Jag var mitt i skolgången o det var väldigt skönt.

Första skolveckan hände de väl inte så mkt eg, vi börja på tis o jag hade ÅUF möte på kvällen, Onsdagen var nice, börja 8 me franska, sen hade vi beachvolley på backeberg o var hemma o hade slutat skolan redan vid 11 ^^ (y)

Onsdagen sen jobbade jag skiten ur mig för att få klart Måns & Saras album, o klara blev dom (y) :)


Måååååååååååns ! ^^


Saaaraaa ! :D


Förstasidorna :)


Och framsidorna :)

På torsdagen sen efter skolan kom dom hit o vi åt kladdkaka o prata o hade de trevligt ändå tills "hej då" delen, hatar att säga hej då, skrev om det i ett tidigare inlägg (ordet Hej då)

Så kvällen blev tung, gick sen ut o gå me jeffe, för att komma på andra tankar. Och det funka, tack jennifer !

Fredagen sen drog jag mig igenom, jobbig skoldag. På kvällen sen var det födelsedagsbarnsfirande ! Har en drös me bilder därifrån, kan visa dom i ett skilt inlägg !

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0