Sverige del 2 !

Jag är sjuk, förkyld, hostar o min mage håller på att ta död på mig. Så därför har jag äntligen tid att skriva ! haha :D Skolan tar mycket tid, jag har haft mkt att göra, o prioriterar hellre lite tid me jonas på kvällarna än att sitta här. Så fort jag får min bil tillbaka ska det bli ändring på allt ! Jag förlorar så sjuuukt mkt tid på att måsta åka buss ! Fast det är stadsbussen ! Det tar 20min att komma hem, o då räknar jag INTE med väntetid eller att jag måst anpassa mig efter nån busstidtabell. Så deet suger !

Nåja, sverige del 2 ska jag bjuda på iaf ! Får se hur mkt jag orkar skriva mer sen :)

Vi steg inte upp så där överdrivet tidigt ^^ Patrik var snäll o steg upp o fixa fram frukost åt oss :D Vid 11 halv 12 tror jag det var vi drog iväg till IKEA igen ^^ Skulle främst köpa bonsai träd till Hampe & Åsa men hitta även nån liten sak vi glömt dagen före om jag inte minns fel (A)

Därefter åkte vi till Täby centrum, dags för SHOPPING ! Och det var fortfarande REA på vissa butiker !


På Gina t.e.x ! Fick allt detta för 196 kr ! :D

Allt kostade 49kr styck! heelt sjuukt :)

Syns inte så bra meen det är ett par korta svarta shorts (som jag velat köpa hela sommaren)
En Rosa oversize t-shirt (storlek XXL ^^) med texten "Sweeter than a berry" Gulle tkte ja sku ha den ^^
En grå skön lite varmare tröja och EN ljusblå Klänning ! Borde nog ha en bättre bild på den, det är iaf en volangklänning som satt jättebra ! :)


Linnena jag köpte på Björn Borg samt en skön t-shirt från Carlings tror jag :)
Linnena är jättesköna, mkt bättre än H & M:s ^^

 
Impulsköpte ju skor, svart tygskor från Race Marine 199kr. Dom har tjockare sula än dom tygskor jag annars använder så dom är bättre för knäna !
Tofflorna köpte jag på jysk, super sköna! :) 49kr
Flippfloppsen är från Nightmare outlet i Norrtälje, 20kr, sköna meen färgen försvinner snabbt, hade använt dom ett par ggr innan bilden togs, som synes :)


Från H & M :)
1par grå mjukisbyxor (behövs eftersom jag bara använder innebandyns annars ^^)
En grå hoddie, lite större vilket jag saknat !
2 t-shirts & hårsnoddar (lyckas alltid försvinna ! )

Allt köptes i Täby förutom Flipp-floppsen :)

Vi var i Täby till 4 tror jag, sen åkte vi till Norrtälje, åt på Mac Donalds (igen, JAG VET ! :O) köpte glutenprodukter till mamma o gick runt lite i andra butiker, lät gulle bestämma så det blev elgiganten o liknande ^^ Även Lidl hann vi med osv.

Sen åkte vi rätt tidigt ner till hamnen, sköönt ! Kom bra ombord o åt köttbullar. Åh va gott me "riktig" mat :)
Båtresan gick rätt snabbt o när vi kom hem var vi sjukt trötta. Men kul var det :) Vår första lilla "semester" :D



En bild på allt mitt ! Herreguud :O haha har inte räknat ut hur mkt de blev att kosta, meen det mesta var på REA o jag köpte inte mkt onödigt heller ! Så är nog nöjd, men det lär dröja ett tag innan jag far till Sverige för att handla igen ! ^^

Kul resa var det iaf, bara jag & gulle ! Längtar tills nästa men far då gärna lite längre bort (:

// Glassflickan ",




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0