Helgen kom, gick och försvann !

Usch vad sommaren bara rinner iväg :oIdag är det söndag, och på tis är det 2 veckor tills skolan börjar :O  Och inte känns det som att jag hinner göra nått överhuvudtaget :S Eller ja, nog gör jag väl nått, dvs JOBBAR ! Jag är såå trött på mitt jobb så jag räknar ner dagar, igår var det bara 2 veckor kvar ! Och det innebär bara 9 dagar kvar, tjooohooooo!

Nåja, i fredagskväll kom iaf Richard (Jonas lillebror) hit, vi satt och snacka och sen for jag bort en sväng och när jag kom tillbaka så satt dom o spela, såklart ^^ Senare drog vi ut på stan, gick via jobbet och tog varsin glass och sen vidare till Rockoffområdet, köpte lite godis, träffa folk, bl.a. Sara och sen blev vi stående utanför och åt varsin panini som Sara var snäll o sprang in o köpte åt oss ^^ Sen joina Måns och Linus och lite övrigt folk :) När sen Broken door börja spela gick dom in och vi drog oss hemåt eftersom jag skulle upp och jobba på morgonen. Vi hörde iaf Angel, och i det ögonblicket skulle jag gärna haft pass och varit inne, ångrar nog att jag inte köpte pass överhuvudtaget, menmen,. Nu är ändå Rockoff över, meen det hade varit kul att få umgås mer med studenterna som flyttar om mindre än 1 månad nu :O :((

Lördag sen jobbade jag från 10-17, en av sommmarens värsta dagar :O det var mulet o dött med folk meen hade ont i huvudet, var trött, o hade även ont i magen :( Sjukt jobbigt ! När jag sen slutade var det meningen att jag skulle snabbt duscha, byta om o fara till Maria & Pernilla på kräftskiva meen mådde så sjukt dåligt så jag lade mig på soffan, och senare gick jag till sängen o försökte sova ett par timmar. Jag fick nästan tvinga iväg Jonas till Äventyrsgolfen där pappa konjaken höll på :)

Jonas var och firade Hampus & Justus eftersom dom blivit pappor med resten av killgänget under lördagen, dom var först och spela paintball, sen go cart och sen var det middag på Äventyrsgolfen.

Sen vid 22 tiden hade jag vaknat till, stigit upp och funderade om jag skulle fara ut iaf, mådde mycket bättre då :) Och precis då ringde Sara (y) :) Så jag hoppade i duschen, åt lite och sen ringde jag Jonas som kom hem o så for vi iväg :)

Planen var att fara till Sara och dom meen det sket sig när en viss person jag inte tänker nämna var med dom, så vi for en sväng till Maria istället :) Hälsade på en massa Eckeröbor, träffade Pernilla, Marias "sambo" ^^ Dom delar numera lägenhet :)

Sen blev det dags för fyrverkerierna på torget ! Och då letade vi upp Sara & gänget och fyrverkerierna var riktigt fina ! Minst lika bra som Kevin & Måns kommentarer ;D haha När dom var klara drog vi vidare till Greger (Linus bil) chillade, lyssnade på musik och hade det trevligt (y) :)

När dom andra sen sku ti Indigo drog vi vidare till Stadshusparken o mötte upp med Sello & Tobbe, Nette & Basse, Jojji o lite andra :) hängde väl där en liten stund och sen skjussa vi hem alla, som vanligt -.-
Min pojkvän är föör snäll ibland !

Just ja, träffade Erica Dunder utanför Indigo också, hahah (Y) och bara så alla vet så äär hon faktiskt 23 och ½ !! haha och hon kan gå rakt också ;D

Kvällen blev rätt lyckad ändå, trots min värdelösa dag !

Idag är det söndag och vi har inte hunnit med mer än frukost (y) ;D Jonas var precis o skjussa Linus till båten och vi ska så småningom ut o springa (Y) Det är 1 augusti idag och jag SKA börja springa igen ! För snart börjar innebandyn igen, åååh vad jag saknat deeen :DD

Till sist så ger jag er Broken door - Angel ! Såå fiin :)

Hade !


// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0