När jag mår sämre är min pojkvän gulligare ! <3

Glömde berätta en sak om lördagskvällen, vi sku skjussa jojji till Cola men hon behövde sin bil också, och eftersom hon druckit fick jag köra den xD hoho det tog ett tag innan vi kom iväg för det första, meen sen gick det nog rätt bra ;D haha vi hade sjukt kul under tiden iaf ;D

 Har inte varit så aktiv på senaste, och det beror på att jag mått rent ut sagt skit :/ Vi var ut o sprang i söndags (y) och sen åkte jag på jobb, jag fick t.o.m. slut 1h tidigare ! Det var söndag, lite folk, chefen är snål, ja ni fattar väl... Nå det var skönt att komma hem lite tidigare iaf :) Så vi såg på söndagsfilmen o sen gick vi o la oss.

Måndag morgon var en pina ! Jag hade ont i huvudet, i magen och sjuuukt ont i halsen ! Jag mådde helt åt helvete ! Det kändes som att jag skulle spy ! Fick knappt i mig nån frukost :S Sa åt Jonas att jag troligtvis sku gå hem när Sara kom, såå illa mådde jag :S Men ju längre på dagen det gick, desto mindre illamående blev jag, meen hade sjukt ont i halsen :/ Fick springa till Citylivs så fort Sara kom på jobb, meen halstabletterna funkade inte :(

Jag släpade mig igenom dagen och kände mig då värd att fara på dansen på kvällen, mest för att titta meen vi gick först igenom steg långsamt så jag hängde med och sen kändes det bättre så jag var med på hela träning, 1½h ! När jag sen om hem var jag helt döööööööd ! Låg på soffan och kände mig verkligen helt borta ! Men gulle var snäll o ställde upp för mig och fixade varmt vatten me honung osv (:

Imorse var det inte så mycket bättre, lr jag har inte ont i halsen längre meen är lite förkyld nu iaf, vilket jag verkligen inte har tid med ! Vaknade iaf tidigt :S Vi gick o la oss relativt tidigt igår men ändå, brukar man inte sova länge när man är sjuk?! Hah, var ett tag sen jag var förkyld tror jag ^^

Gulle hade iaf klipptid 11.15, så han for iaf iväg o lovade fixa lite saker åt mig, Kan jang, svartvinbärssaft och carmolis ! Gulle kom inte hem förrän halv 2 typ, då hade han varit runt hela stan o sparhallen, kantarellen o rinde t.o.m. o fråga om han sku fara till Godby o kolla om dom hade Kan jang !

Herregud, jag har verkligen världens gulligaste pojkvän ! Han var verkligen runt överallt för att försöka fixa de till mig :O Ååhh, jag blev helt mållös !

Nu vet vi iaf att Kan Jang inte finns på Åland längre, nått med tullregler o shit fick han reda på ^^ Han fixa iaf Carmolis (örtdroppar) och Svartvinbärssaft åt mig :) Så det har jag druckit och jag mår sådär nu,. Har inte gjort så mycket annat än legat hemma, sett på film o så. Har inte kunnat sova dock, det är varmt (trots mulet väder!!) och för ljust :/

Får lov att gå o sova tidigt iaf, för imorrn har jag fullt upp! Först ska vi till Klippan me lite grejjer, sen ska jag va me Casper hela em o sen till Klippan för att jobba på Auktion ! Så missar dansen imorrn :/ men kan va lika bra, föör jag vill inte bli mer förkyld så :/

Det är iaf en jävla tur att jag inte jobbar morron på tors som jag eg skulle, har bytt me Cissie för hon ska till sin stuga, såå börjar 15 och slutar 23, 9h :O men förhoppningsvis tidigare, om det är dåligt väder etc,...

Hur som helst så har jag iaf ännu en gång upptäckt att jag har en helt otroligt underbar pojkvän ! Han har verkligen varit hur gullig som helst o verkligen gjort allt för mig de senaste dagarna så att jag ska ha de så bra som möjligt !

Nu har jag iaf "skickat iväg" honom, Richard ringde tidigare idag när gulle var o handla o villa komma över men gulle sa att det inte gick eftersom jag var sjuk o han ville vara hemma o ta hand om mig *sweet* Men nu är han iaf med Richard, Robin o lillen o dricker kaffe :)

Tyckte att han förtjänade att fara ut fast jag nästan måsta tvinga iväg honom ^^

Så ska väl ta o dricka lite varm saft nu, o lite gott o tugga på kanske, nu när jag kan äta igen (y)
o sen krypa ner i sängen !



Dessa 3 hjälper alltid mig mot förkylning o gulle fixa 2 av 3 ! Och han försökte verkligen med den 3de, han är verkligen bäst ! <3

Nu vila upp mig så jag orkar med morgondagen !

Hoppas ni mår bättre !

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0