Ajaj, kattvakt & barnvakt !

Ajajajajajaja vad ont i ryggen man kan ha ! Dagen efter Kettle Bells passet hade jag sjuuuukt ont i ryggen :S Helt obeskrivligt ont :S Såå jag gjorde inte så mycket mer än pinade mig igenom skoldagen och skippade att fara o kolla på träningen, låg mestadels av dagen isängen,....

Fredagsmorgonen var inte roligare utan VÄRRE. Hade så sjukt ont att jag knappt kunde röra mig och dessutom sjukt ont i halsen o lite feber på det, tjoohoo ! Jag som hade 2 föredrag fick vackert sitta hemma. Samhälla föredraget tog Jesper iaf själv hand om vilket iof var rättvist då jag hade förberett det hela = mejla partiledaren och fråga frågorna som vi sku ha svar på ;D men iaf !

Meen svenskan ville inte min grupp dra utan mig såå den sköts upp. Missade som sagt 2 föredrag meen inte så mycket mer såå de va skönt iaf. På kvällen sen drog jag ut till Sund för att va kattvakt o barnvakt. Min feber försvann på eftermiddagen så jag var piggare på kvällen även fast ryggen värkte meen jag kom ut till Sund vid halv 7 och kunde lägga Tilda och sova redan 8 sen så det löste sig bra (:

Orsaken till varför jag måsta ut till Sund var för att mina föräldrar skulle åka bort över helgen och min lillebror som visserligen kunde tagit hand om Tilda hade match på lördagen såå jag fick så lov att sätta mig i bilen o ta mig ut till skogen, vad gör man inte för familjen?! Alldeles fööör mycket (;

// Ice cream chick ! (11-12.11)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0