All star team 2010 !

Jag borde inte vara vaken , jag borde inte blogga. uups, hittade iaf just All Star laget enligt IFF (International Floorball Federation) och måste publicera det och det säger ju sig självt av detta att Finland är bäst (;

All Star Team 2010

För första gången har IFF presenterat VM:s All Star Team FÖRE VM-finalen. Det blev ett av de bättre (även 2008 blev rättvis)

Målvakt: Tomas Kafka (Tjeckien) RÄTT!
Back: Juha Kiviletho (FInland) NJA!
Back: Rasmus Sundstedt (Sverige) RÄTT VAL!
Center: Mika Kohonen (Finland) RÄTT VAL!
Forward: Matthias Hofbauer (Schweiz) FEL!
Forward: Tero Tiitu (Finland) RÄTT VAL!

Jag hade valt Magnus Svensson istället för Hofbauer, men som alltid ska en schweizare vara med oavsett hur det går för laget. Juha gjorde ett bra VM men kanske inte till detta ”världslag”.

3/5 finländare, finland är bäst ! (min kommentar för att göra detta tydligt ^^,)

Kommentarerna tillhör Magnus Fredriksson som bloggat om hela VM och det har jag totalt missat, visst, tyngden har legat på Sverige då han är svensk meeen han har skrivit helt vettiga saker som jag nu läst ^^,

Nää hörrni, nu ska jag säga hej då till sötnöten jag pratar med på msn och tuttilura !

God natt ! (:

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0