Att åka båt, själv,...

Jaa hörrni, det här med att åka båt SJÄLV, det är inte så himla kul faktiskt. Iaf inte sista timman, som precis börjat. Det finns inget mer o göra, man orkar inte göra nått heller och man bara sitter, precis som alla andra glada & högljudda pensionärer, gråtande ungar osv. Dålig luft är det också, om jag ska klaga lite till ^^, Det positiva är iaf att båten har TRÅDLÖST nätverk. Tummen upp för det (y)

Meen just nu sitter jag iaf och pratar om julklappar med Jojji, hon är fin hon Johanna (: Och jag har förtillfället inte lika tråkigt, en annan dålig/bra sak med att sitta "ensam" (är ju omringad av typ 100000000000 pers, höhö) är att man får lite föör mycket tid att tänka, vilket kan va bra, men ibland blir de inge bra alls heller,...

Nåja, nu är det bara ½h tills jag kan börja packa ihop iaf, hämta väskan, gå på toaletten osv. Bussen in till centrum tar ju sin lilla tid, ca 10-15min kanske och dåå är det bäst att va redo att sitta o trängas med tjocka finnar och det är riktigt jobbigt om man är toanödig ! Där varsågod, ett gratis tips (; haha

Nu ska jag kika efter julfestklänning tror jag (: Och hoppas på att jag hittar en som sen också FINNS i butik imorrn, jobbigt läge annars om jag kärar ner mig i en som sen bara kan beställas ^^,

Menmen, nu ska jag som sagt leta upp nån klänning o kanske kika lite på julklappar också (:

Ha en trevlig helg !


Update: Detta var mitt etthundrade inlägg ! Tjoohoo ! haha

// Glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wohoo, grattis till ditt 100de inlägg, nu blev jag nyfiken på hur många jag skrivit, så måste kolla upp det någon dag! :) Åka båt "ensam" är aldrig kul, särkilt inte hela vägen till fastlandet (för visst är det dit du är på väg nu..) Är fruktansvärt dålig på att kommentera, men läser alla inlägg :) Kram ha det bra!

2010-12-17 @ 19:22:44
URL: http://malvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0