Avancia, julfest, arken & pepparkakshus !

Tiden går den, även fast man inte hinner med (: i söndags blev det som sagt plugg och i måndags var det domedagen ! det gick kanske inte lysande, men bättre än sist iaf, alltid nått (y) efter provet så va jag ner på stan och fixa de sista julklapparna och sen drog jag till Avancia för att träffa Lillemor :)

Det var riktigt kul på Avancia faktiskt, fick ett HELT nytt träningsprogram, men dock sa hon att jag nog inte kunde spela än på 6 veckor, glömde höra hur det blir med dansen,..

Igår var jag ledig eftersom det var julfest på kvällen så drog syrran med mig och gjorde en massa ärenden innan det blev förfest hos Maria innan julfesten som i säg var sådär. Ingen potatislåda drog ner standarden på julbordet och teatern var sådär, har sett bättre och lärarna hade inte orka göra nått program heller, booring.

Efter julfesten satt vi först alla i skolan eftersom vi inte visste vart vi sku dra ^^, Senare drog vi till Maria en stund och sen via Select till Gaye där det var riktigt kul ! (: Härligt att få umgås med så många finisar på samma gång och tack till Gaye som än en gång öppna upp sin lägenhet för oss, tack kompis !

Vid 12 drog vi till Arken och vi var där till stängning eftersom lilla fina Jennifer jobba i garderoben o var sen snäll o skjussa hem Boijer och Selinda och sen åkte vi hem till henne o sov, tacktack ! Tänkte faktiskt inte gå in på nå detaljer angående arken, arken är arken. Meen, det var sjukt många minderåriga inne och vissa var ju så taskiga att dom gick och tjalla, fine om man inte känner den meeen man går satan inte och tjallar på sin gamla lagkamrat, skitstil ! Jag hade mestadels kul iaf, bortsett från den sista timmen dåå Selinda bara var full o inte ville lyssna på vad som var vettigast att göra ^^,

Nu sitter jag hos Jennifer och väntar på skjuss hem, ska till Selinda med hennes telefon jag råka få med mig, uups o seen så sku jag villa få me henne o Sello o äta pizza, vi får si ;)

Just ja, finfina Sara kom till julfesten igår <3 Kulkulkul ! Ska se om jag kan träffa Måns (haha han messa precis o fråga precis vad jag tänker skriva xD) och byta klappar imorrn med honom o ev Linus om han också har passligt. Vi får se (:

Ikväll tror jag att jag ska försöka fixa ihop ett pepparkakshus med mina syskon nästan från grunden, har köpt en "hussats" med färdiga husdelar :p Så vi får se hur det går (:

Nu ska jag sluta, syrran borde komma precis snart !

Ha de !

// Glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Taack :D Jag visste inte att du hade blogg :O

2010-12-23 @ 10:20:02
URL: http://fannyahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0