Förvirrad, mer förvirrad, mest förvirrad, Hanna !

Duger det inga? Nu när jag äntligen blivit så duktig på det här med att komma ihåg o uppdatera sku det ju va kul o få veta om nån faktiskt läser (litar inga riktigt på den där statistiken, det kan ju va så att nån bara snubblar in o sen inte läser ändå) sååå kan inte alla som läser detta bara kommentera? Vad som helst, ditt namn, en kommentar om min blogg, en allmän kommentar om dig själv, jaa va fan som helst egentligen :D Deal?

Hur som helst så var det inte klaga jag hade tänkt göra, utan dela med mig av mitt förvirrade jag ! Jag vet inte alls nuförtiden, nånting. För nån månad sen tyckte jag att jag hade framtiden något sånär fixad på nå vis, jag visste va jag ville göra i vår när jag är ledig, nästa sommar, nästa höst, osv.

Vissa dagar känns det som att jag vet allt, precis allt ! Och andra dagar, ja då önskar jag att jag gick på dagis så att mamma fick bestämma alla, precis allt !

Det jag egentligen skulle vilja göra är att pausa tiden litegrann, typ en månad sådär ungefär. Föör jag hinner definitivt inte MED ! Idag är det den 15 december, vilket innebär att det bara är typ 1 vecka kvar till juulafton och jag har 12 oköpta julklappar, men det är inte det som stressar mig mest, utan det är framtiden !

För efter jul så börjar skolan den 10 januari och en månad senare är jag fri, ja inte riktigt men nästan iaf 1 månad och sen ska jag skriva lite prov (som egentligen säkert är skitmegamaffiga och enormt mycket svårare än va ja tror meen jag intalar mig att dom ska va buslätta)

jaaa, och sen då? Paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik ! Jaa typ så känns det :S Det är klart att det finns en massa sätt att fördriva tiden på meen för att göra det på ett roligt sätt , tjaa då krävs det lite pengar, och dom pengarna skulle jag gärna tjäna in på nå kuuul sätt ! Som gärna gav rätt bra med cash, lr hysat iaf meen som inte var såå tidskrävande, alltså inte 100% !

Å andra sidan skulle jag vilja jobba 120% hela april & maj föör att sen kunna shoppa loss i det stora landet AMERIKA som jag skaaaa äntligen få besöka nästa JUNI ! Fatta, det är snart bara 6månader diiiit ! Helt sjukt !

Det skulle inte heller va så dumt om jobbet gav mig nån bättre koll på framtiden, dvs hade iaf pyttelitegrann o göra med det jag sku vilja jobba med. Och där kommer vi in på ännu ett stressmoment: karriär, yrke, jobb!?!?!?!

Näej ni hör ju själva, fortsätter jag såhär såå blir jag nog gaalen. Ihelgen ska jag iaf åka bort, till Åbo för att hälsa på min systeryster och hennes prins samt shoppa "de sista" (läs de flesta) julklapparna ! Och förhoppninsvis hitta en julfestklänning också, jaa, jag sa KLÄNNING ! Jessus, vet inte vad som hänt med mig,..
Om jag nu skulle ta o göra nått vettigt då kanske, typ ta reda på om vi har nån läxa tills imorrn kanske, överhuvudtaget ta reda på vad vi har för lektioner kanske int sku va såå dumt och tjaa, plugga lite med då kanske så skulle allt bli riktigt bra, eller iaf för stunden...

Nån annan som är/varit i samma situation? Please share, lr säg iaf att det nog blir bra hur klyschigt det än är meen de hjälper kanske en smula (:

God natt & sov gott !

// eder förvirrade glassflicka ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0