Framsteg !

Denna torsdag var det dags för att träffa Lillemor igen, min sjukgymast. Träffar henne lite olika ofta beroende på för att få nya övningar, för att hon ska se hur det går att jag gör övningarna rätt osv :)

Idag var det iaf hur kul som helst att träffa henne föööör hon sa att jag vaar redo för att gå vidare med rehaben ! :DDD vilket innebar att jag nu sku slippa hemövningar o istället få börja på gymme ! Yes, framsteg !

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
SÅ glad blev jag ungefär ;)

Detta var lätt dagens bästa ! Meen ännu hade jag några dagar kvar av hemmaövningar då vi bestämde tid på Avancia veckan efteråt :)

På kvällen sen hade jag tänkt fara hem o hämta sovsäck osv eftersom vi skulle åka till Sverige över helgen (: Så istället kunde jag plugga heeela kvällen, vilket jag inte gjorde, meen det kunde ju mamma få tro ;D

// Glassflickan ", (4.11)


Update:

hehe sååg att jag visst missat en rad i sista stycket ^^, Att mamma kom in till stan med grejjerna såå jag kunde plugga,.. hehe uups såå de kan gå ibland när man tänker fortare än man skriver ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0