Framtidssamtalet !

Idag var dagen jag fruktat, framtidssamtalet med min studiehandledare. Jag ogillar att snacka om min framtid av den enkla orsaken att jag inte veeeeeet vad jag vill ! Vi kom iallafall fram till att jag ska ta ett sabbatsår, av orsaken att jag vill försöka komma på vad jag vill göööra (:

Just nu ser det iaf ut som att det blir Hotell & Restaurang Servitör eller Lillsved Idrottspedagog ett år :) Skulle vara kul att komma bort meen samtidigt vet jag inte om Lillsved är det jag vill heller (: Meen kul med ett år i idrottens tecken ! Med förutsättningen att jag kan spela innebandy där på nå vis också förståss (:

Meeen sen då, just nu tror jag det blir något inom sjukvård / omsorg typ :p Vill iaf på något sätt jobba med barn meen inte på dagis ^^, eller visst säkert ett tag meen sen när jag (förhoppningvis) får egna barn tror jag inte det kommer funka :p Såå då känns det lite dumt att sätta sig i skolbänken i 3år för dee för att sen skola om sig.

Nååja, det löser sig nog :) Annars kan jag ha lite kul så länge ^^ haha Föör desto mer jag tänker på det, desto mer förvirrad blir jag faktiskt :p Meen fastalandet blir det nog, om inte utomlands :) meen ifrågan Swe/Fin såå är det finland som gäller har jag kommit fram till iaf ! Ett litet steg framåt iaf ;p

hihi såå söööt :)

har inge mer att säga om denna dagen :)

// Glassflickan ", (2.11)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0