@ Isabella !

Jaa, jag sitter på Isabella, i vimlet bland en massa finnar och är påväg till min systeryster i Åbo ! Föör ihelgen ska ALLA resterande julklappar införskaffas, hehe har jag tänkt iaf och dessutom gärna en julfestklänning :)

Idag har inte gjort nå vettigt alls i skolan, kunde lika bra varit ledig faktiskt ;p Började 8, såg på This is England tillsammans med Benjamin & Pixon eftersom vi alla missat att se den,. och tjaa, vad ska jag säga,. Såg slutet av filmen igår och början idag såå förstod ju mer även fast slutet fortfarande förvirrar mig.

Sen var det dags för 3:orna att göra upp i gruppspelen i volleyboll ! Min klass, 3F hamna i den svåra gruppen med 3C (regerande mästarna) och 3A (sportklassen) såå oddsen var ju inte riktigt på vår sida, meen trots det såå lyckades vi vinna över sportisarna ! Tjoohoo ! Jag skulle såå gärna velat vara med, meen ville inte riskera nått med knäet,...
Mot 3C förlora vi, som väntat meen det är inte så konstigt med tanke på att dom har 2 spelare som spelar i dam respektive herrlaget i volley på Åland. Varav damerna iaf kvalar till Allsvenskan, så jaa,.. dom är rätt duktiga,..

Men det otippade var ändå att 3B (som förlorat alla matcher de senaste åren, vi har spöat dom ^^,) tog sig till delfinalen ! Dom lyckades alltså vinna över 3D, som antagligen var lite föör kaxiga förståss ;P Meen kul för dom ! Dom kämpa bra !

Vid 12 gick jag, Nette & Selinda till Bettans eftersom ingen av oss hade nå lektioner pga volleyn ! När vi kom tillbaks kolla vi på 2:ornas matcher lite grann och sen var det dags för mig att bege mig mot hamnen (: Meen påväg ut stötte jag på Eve och blev och snacka me henne ett bra tag (: Övertalade henne bl.a. till att börja spela me oss igen (y) ;) Hoppashoppas jag får börja träna efter juuul igeen ! jag vill jag vill jag vill !!!

Sen fick jag lite bråttom meen och blev dessutom stressad när det inte fanns en endaste ledig parkeringsplats på långtidsparkeringen !! Så fick backa hela vägen ut igen,.. meen hittade iaf en plats på "lilla gatan" intill (:

Väl incheckad sååå upptäcker jag det som inte får hända ! Veeem har glömt biologiböckerna? Joo jag ! Gaaaah, skulle ju plugga hela helgen eftersom tenten är på MÅNDAG ! Fick panik ett tag och velade mellan att fara / stanna hemma meen valde ändå att gå ombord och messade i förtvivlan (ironi) min syster och bad henne kolla upp om boken fanns på något bibliotek istan och en stund senare ringde hon o sa att den FINNS på stadsbibban !!!!


Sååå jag kan plugga ikväll, imorrn och på båten på söndag (: Shit, vet inte när den ska lämnas tillbaks :S Hoppas jag kan ta me den på båten hem också,..syrran ska väl troligtvis tillbaks till nyår till åbo annars, såå hon borde kunna ta med den seen.

Meen nu måste jag sluta, batteriet dör snart, ska leta upp en ny plats med uttag såå ska jag se på film sen (:

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0