Juldagen & annandagen !

Jaa, igår var det juldagen och i vår familj firas den inte nå särskilt, vi är hemma, tar det chill och äter rester från julbordet. Och så går vi en promenad, som jag berättade om i förra inlägget. Min plan för gårdagen var att fara till stan på kvällen och va social meen jag blev trött och stanna hemma istället. Såg på film och pusslade istället. Bilder ska ni få se från julafton meen det blir kanske ikväll.

Idag är det annandagen och jag och Svante har bakat pepparkakor och sen var jag med min kusiner & småkusiner (tjejjerna) till vår gammelfaster där det var smyckeslotteri. haha typ, hon ville dela ut sina och andra släktingars gamla smycken, många i guld :)

Såå det blev lite släktträff då vi var 6 kusiner och så våra 3 småkusiner från Lemland :) Det var väl det roliga med det hela, är inte såå intresserad av att få en massa gammalt faktiskt, det var inte mycket fint i mina ögon. Menmen :)

Nu snart får vi fikagäster, min gudson + föräldrar och faster ! Senare blir det film tror jag !

Ha en bra annandag !

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0