Julklappar & önskelistan !

Nä hörrni jag vet inte hur det blir med de veckor jag inte orkat uppdatera, kanske jag slänger in bilder nån dag snart, kanske inte. Ni får hur som helst leva med det, för det är jag som bestämmer på min blogg, hööh ^^

Snart är det iaf jul :) Och jag har ett x-antal julklappar oinförskaffade ! Meen känner ingen panik då jag ska till syrran nästa helg ! Sköönt, så slipper man köpa en massa dyrt skit häär o kan istället få mer för pengarna däär :p

Men jag borde ändå försöka komma på ungefär vad jag vill köpa till de jag har kvar, de har jag iaf tänkt försöka göra här såå kanske jag kan få tips av nån snäll läsare?! På de jag har kvar :)

Dessa är de personer som ska få julklappar av mig iår iallafall vad jag tänkt nu:

-Mamma, check !
-Pappa
-Teres
-Sofi, check !
-Svante, check !
-Tilda
-Casper + ev nått till hans föräldrar?!
-Selinda
-Mickis
-Måns
-Sara
-Nette
-Faster
-Mormor & farmor, om dom är här på julafton, annars får dom nöja sig med kort tror jag (:

Sen har jag några frågetecken på några kompisar, känns ju pinsamt att få en julklapp o sen inte ha nått att ge tillbaka och vice versa. Jobbigt ! Meen jag tror jag helt enkelt ska fråga o se vad dom säger ^^,

Av dessa som jag räknat upp ska jag alltså köpa 13 minus farmor & mormor + ev nån till då kanske o då har jag fixat 3, bra hanna, bra ! Not,...

Meen till Teres har jag nog klart vad hon ska få, samma sak med Casper & Tilda det är seen det blir svårt men bara man nu tar sig tid och går o tittar så borde de flesta lösa sig. Är ju iaf Måns som kommer bli svårast ! Gaaah vad ger man åt en skiiiit braa kompis?! Som råkar va kille,. de är sjuukt svårt ! Tips någon?!

Vad som är mycket lättare är vad jag själv önskar mig ^^,

-Presentkort på Avancia, valfritt belopp
-Presentkort på Massage Nu
-Presentkort på manikyr (att använda inför Karonkan)
-Vetekudde (avlång att värma o ha på axlar/nacke)
-Långa yllesockor
-Ljus i alla möjliga former , blå är favoritfärgen (;
-Första & andra säsongen av Sex and the city
-Bidrag till USA resan

Det var väl vad jag önskar mig (: Ifall nån (typ min syster) sku råka läsa detta o behöver hjälp (:

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0