Just nu !

Just nu skulle jag kunna skriva ett långt tråkigt ointressant inlägg om hur jobbigt det är just nu. Meen det tänker jag inte göra, för när jag tänker efter kunde det vara mycket värre.

Visst, jag sitter hemma i Sund, måste stiga upp sjukt tidigt imorgon och slösa en massa tid och bensin på att köra in till stan och jag har inte gjort matteläxan vilket innebär att mina håltimmar inte blir roligare än så imorgon meeen just nu skriver jag med en vän på msn, en som jag inte känt i hundra år och som inte är en riktigt nära man snackar känslor med, utan snarare en ytligre man snackar random shit med, men just nu, för 2 minuter sen skriver han att han aldrig varit lyckligare i hela sitt liv och deet mina vänner, det värmer på något vis !

Jag är INTE i närheten där, i det lyckligaste av de lyckligaste stadierna meen på något vis så känns allt mycket bättre nu, för min vän är inte direkt den som snackar känslor med mig precis och att han visar att han är lyckligast och berättar det öppet för mig, det är stort ! Och det får mig att glömma småsakerna som jag eg nojjar över.

Näj nu har jag filosoferat klart (: men det fick mig att må tuuuusen gånger bättre ! Nu ska jag lyssna på lite musik och läsa lite bloggar och sova. Min klockan ringer 06.00 imorgon, men det gör mig ingenting ! Nu lyssnar jag på denna låten och jag älskar den och tänker på hur bra vänner jag faktiskt har, tack linus !


Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Vad roligt att du röstade på Kay :) Vad glad jag blev.! Hoppas det ordnar upp sig för dig snart. Och att du snart kommer bli lyckligare än någonsin!

2010-12-08 @ 10:20:26
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0