Kettle bells & avancia !

I jämförelse med mån-och tisdagen såå blev onsdagen allt annat än lugn, rörelsemässigt så att säga :p Efter franskan hade vi kettle bells på gympan som går ut på att man ska svinga en vikt hit och dit typ. Var inte direkt min typ av grejj och inte särskilt kul heller. Något irriterande var också att de har olika vikter, främst med 2kilos skillnad meeeen de hoppar från 4kg till 8kg vilket vi tjejjer ansåg idiotiskt dåå det i vissa övningar var alltför tungt med 8kg och alltför lätt med 4kg, vi hade behövt 6kg meeen det fanns inte.

Sen efter resterande lektioner iskolan och lite mat pallrade jag mig iväg till Avancia för andra gången denna dag och nu för att träna med Lillemor !! Vi gick igenom maskiner och olika övningar som jag nu skulle få börja göra och så fick jag ett Rehabkort :)

Jag som INTE gillar gym ska nu alltså tvinga iväg mig minst 3ggr/vecka ! Hoho meeen vad gör man inte för att få spela innebandy & dansa igen?! Måste man såå måste man. Det gäller att tänka framåt, på målet !

Hanna <3          och           for lajf !!

// Glassflickan ", (10.11)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0