Lucian på dansens vänners julfest !

Stötte på min lärare här om dagen , hon som var och kollade på vårt lilla luciatåg och hon frågade om hon skulle skicka bilden på oss till mig och det gjorde hon med en jättefin text också !



Hanna,
 
Tack för fantastiskt uppträdande. Ni var bästa luciatåg jag lyssnade till på flera år. Det är då man förstår att kvalitet går före kvantitet.
Om du vill , och kan, får du gärna skicka detta till de andra i gruppen.
Nahid

Man blir ju inte annat än rörd, tänk va kul det är att få höra detta, spec nu när jag mått piss i 2 dagar. Tack Nahid ! Bilden är inte den bästa precis, och dessutom tagen med hennes mobil meen jag kan väl bjuda på den ändå (:


Wilma, Viola, Jeffe och jag (:

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0