Måndag gör jag ingenting, tisdag ser jag mig omkring,...

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingeting. Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring,... Passar väldigt bra för denna inledning av veckan (: Skola som vanligt och inte så mycket mer än det. Skööönt var det :)

Jag trivs egentligen bäst med att ha saker att göra, tider att passa osv. Känns som att man får så mycket mera gjort då, meeen ibland är det fruktansvärt skönt att bara chilla & göra ingenting ! Därför brukar jag försöka ha mina söndagar såå, för att ta igen mig och vila ut inför nästa vecka som oftast brukar vara fullspäckad meen denna var lyckligtvis (för ovanlighetensskull) lite lugnare :)

// Glassflickan ", (8-9.11)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0