Och sen kom november,...

Sen kom måndagen, och helt plötsligt blev det november ! Skolan var som vanligt och på kvällen hämtade jag upp Julia och åkte på träningen :) Det är slött, otroligt slött och bara sitta och titta och inte få vara med och träna. MEN det sporrar att göra rehaben ordentligt ! Och det är därför jag åker, samt att min tränare inte ska glömma mig ^^ höhö

Nä men det är skönt att få "komma tillbaka" iaf till hallen, till laget osv (: Och man lär sig lite när man tittar på, nya spelstrategier osv :)

Så på kvällen gjorde jag mina rehabövningar riktigt förbannat ordentligt ! ;)

"Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall" 
/ Kinesiskt ordspråk

// Glassflickan ", (1 november)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0