Pappersrensning, ommöblering, 30-åring, 2-rätters & hockey !

Även fast min dag började sent har jag ändå hunnit med en hel del ! (: Har möblerat om, kastat ut lite möbler som mamma stuvat in på den tiden jag bodde i stan och så har jag rensat i en massa lådor. Jag har säkert kastat tiotuuuusen onödiga papper som jag av okänd anledning sparat på, så det värsta med min finfina städning är ju att den knappt syns, lr jo den syns om man snokar i mina lådor ! (;

Ikväll har jag och lillebror då äntligen orkat fixa pepparkakshuset ! Skitfint blev det ;) haha ska nog visa er sen och så har vi gjort en pepparkaks-cheesecake med mamma som ska vara morgondagens efterrätt ! Jag är inget stort fan av meen vi får väl se  ! (:

Idag var det dessutom ingen vanlig dag, även fast jag haft en sådan föör idag fyllde min syster T hela 30år ! Meen hon vill inte bli gammal såå hon valde att inte fira det, meen en present ska hon få iaf, när hon nu behagar att va hemma, då hon är särbo såå är hon oftast inte hemma när hon nu ska va ledig (:

Men STORT GRATTIS IALLFALL ! Om du nu sku råka läsa detta (:

Nej hörrni, nu ska jag faktiskt börja soova, klockan är 1 såå enligt mina senaste kvällar såå har jag ingen panik men jag ska faktiskt upp tidigt imorrn ! 11 sku vi tydligen åka hemifrån :o jessus,.. Mamma ska å besikta bilen såå jag ska me o gymma under tiden o sen ska jag via lägenheten och plocka lite grejjer.

Imorrn har mina förresten mina päron bröllopsdag såå då ska vi äta 2-rätters middag ! haha skippar 3-rätters då ingen av oss gillar förrätter ändå ^^,

Menyn är:

Varmrrätt: Wienerschnitzel med klyftpotatis o grön sallad
Efterrätt: Pepparkaks-cheesecake !

Ser fram emot det :) Sen på kvällen ska jag o brorsan o se på hockey, ev får jag Jeffe med mig också (: och såå sku Sara dit med sin pappa, kulkul ! IFK A mot hemvändarna, tror min klasskamrat är med o spelar ?! Kanske, ska bli kul iaf :) Det är ju såå nära man kommer en innebandymatch här på Åland, vintertid mena jaa förståss (;

Till sist så bjuder jag på en bild av födelsedagsbarnet (som ogillar att vara med på bilder) :



Puss & godnatt !

// glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0