Smulle: Hanna, du kan va me på gympan !

Yeeeeeeeeeeeeees!  Idag var en lycklig dag ! Föör jag kunde ännu en gång vara med på gympan, hipphipp hurraaa! :D Vi hade typ motionssim med Gujjan :D Typ vattengymnastik men ändå inte :) Det var iaf jättekul även fast jag borde varit smart och haft sport-bh på mig istället för vanlig bikiniöverdel ;D

Det var jobbigt visserligen, emellanåt meeen det gjorde ingenting, jag kunde vara med och det var det viktiga ! Såå resten av dagen gick lätt som en plätt (:

Vi hade infotimme vilket innebar att jag måsta sluta senare och det störde mig inte !! Detta var en jippikayeeey daag ! :DD

På kvällen hade mitt lag match, det var en jämnmatch som vi tyvärr förlora 2-4. Bättre lycka nästa gång ! Jaag vill också va mee ! Snartsnartsnart,.. det har gått 2 månader sen olyckan & operationen nu, I miss it ALL the time. Innebandyn alltså, inte o & o.



// Glassflickan (3.11)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0