Snart hemma !

Jaa, nu är jag snart hemma igen, men båten är ett par minuter försenad. Nåja, det finns inget jag kan göra åt det. Det var sjukt jobbigt att stiga upp tidigt imorse meen bortsett från måndag morgon (börjar ändå förstå 9.50 ;)) så behöver jag inte stiga upp tidigt (annat än på eget initiativ) på evigheteeeer ! Skönt !
Men bara jag kom upp så var jag inte så trött ändå, har orkat plugga en hel del ! Har kanske 8sidor kvar av cell-delen. Men det är bara att fortsätta resten av dagen sen men innan dess så ska vi fara o handla o ev. via lägenheten en sväng.
Annars händer inte mycket idag, pluggpluggpluggplugg står på schemat ! Kommer va dööd innan dagen är slut men måste man så måste man ! Sista tråkiga naturvetenskapliga skitprovet under hela min lussetid ! Tjooohoo ! Så jag ska nog fira ordentligt på tisdag sen ;)
Förutom att plugga så ska jag dock hinna med att slå in Selindas & Nettes klappar för vi ska byta imorrn iskolan (: Så att dom inte försvinner i dimman på tisdag, haha
Nä nu är vi snart iland, ska hämta väskan nuu ! Förresten såå vill jag faktisk bara tränatränatränaträna INNEBANDY nuuuuuuuuuuuuuu !  Gosh vad jag saknar't ! Läste iaf precis att träningen imorrn blir inställd, pga så många sjuka etc. Sköönt, då slipper jag ha ångest över att jag missar ännu mer och förhoppningsvis så kan jag vara med när vi börjar igen efter juul ! Hoppashoppashoppas ! Ska träffa Lillemor (sjukgymnast) imorrn, wish me luck !
// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0