Suomi, Sara och Jay ! <3

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Har jag inte ropat bara 1 gång idag inte ! Finland är (inte så förvånande men ändå) i INNEBANDY VM FINAL !
Min underbara vän Sara är sötare än sötast o nu har jag framtiden räddad, hoho love ya !

Min och Saras konversation på Facebook för nån stund sen , vi har precis kommit fram till att vi borde bli kommentatorer och Sara ger ett smakprov på hur det kunde låta:


Min Sara är fööör gooo (:

Och sist men inte minst, ännu ett plus på denna dagen:

IDOL 2010 =


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiith !

Fast Like a prayer är TUSEN gånger bättre än "vinnarlåten" så lyssna på den ! Försökte lägga upp den här meen den villa inga,.

Nu ska jag lyssna lite mer på den och sen sova för imorgon är det FINAL & LUCIATÅG som gäller och sen vet man aldrig var kvällen slutar ;D

// Happy jäätlön tytön !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0