Hilton Waterfalls, Sharm El Sheik, Egypten !

Ja jag har lovat bilder, och det ska komma bilder, massor av bilder meen för det så måste jag leta upp både kameran och sladden och förtillfället har jag huvudvärk så det orkar jag inte med. Jag hade tänkt vara duktig idag, började med att jag i misstag tryckte på ljudlöst när ÅUF:s ekonomiansvarige ringde, hade för mig att det var väckarklockan, uups ^^ och sen valde jag att inte komma med Jennifer o gymma , att jag istället skulle vara hemma och städa, fixa lite osv.

Nu är klockan 2 och det enda jag hunnit med är att svara på messet jag sen fick av gubben som ringde, såå nu borde jag snart få arvodes o km-ersättningspengar ! Tjoohoo! Välbehövligt eftersom jag och Jennifer ååååker till hotell Hilton Waterfalls i Hadbaba, Sharm el sheik, Egypten ! :DDD

Det mina vänner, kommer bli helt underbart och välbehövligt ! För vi har karonkan den 17 feb, vi åker den 22 feb, kommer hem 1mars och då är jag utvilad och kan nöjd och belåten plugga ett par 2 veckor innan skrivningarna börjar på allvar sen ! Det blir bra det, riktigt bra :) Det blir första resan jag åker heelt utan nån familjemedlem på semesterresa ! Tidigare har jag ju åkt med bara syrrorna meen nu är det jag och jennifer ! Och ev så ska melle boka i efterhand och komma med, om hon får ledigt från skolan dvs, hoppas hoppas  !

Hur som helst såå kommer resan bli awesome, det vet jag !


Så ser det ut ! Jag läängtar !

Nu sitter jag och kollar på övernattning på Arlanda, eftersom vårt flyg går redan halv 9, 9 nått, minns inte exakt såå är det lättast att sova där. På vägen hem sen så kommer vi också sent så att vi inte hinner med sista båten meen då ska vi istället höra om vi kan sova antingen hos min gudson med föräldrar, lr i andra hand hos Måns & Sara :) Vi vågar inte chansa att sova hos nån av dom på morgonen, ifall nån buss är försenad, osv. Men det är bra med kontakter iaf ! Rest and fly har dessutom billiga rum, typ 40€ per person vilket är hyvens !

Nej nu är klockan snart halv 3 och jag har inte gjort mycket vettigt idag nejdet känns som jag borde börja försöka med det iaf :)

// Glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kommer bli sååå jäkla bra!!!! BÄST! :D Längtar såå!!

2010-12-29 @ 20:29:35
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar;

yeees, det kommer bli awesooooooooooooooome ! Jag vill åka nununununununuuuuuuuuu ! haha ^^

2010-12-29 @ 23:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0