Det är faktiskt jobbigt att jobba !

Är helt slut ! Har haft en sjukt lång och jobbig dag på jobbet. Lr inte så lång egentligen men en riktigt jobbig en iaf, det var Williams (Elins ersättares) första riktiga dag idag. Så det tog på krafterna att försöka hinna med o visa honom saker han undrade över och sådär, för att va kille var han riktigt duktig faktiskt, men det blev lite mycket för stackarn när vi hade kö i nån timme i sträck. Meen efter 1 pizza blev det fart på honom igen, haha nää men han var duktig :)

Däremot kunde jag inte lämna honom direkt, och jag slapp inte ifrån och hämta lunch innan 16, jag började 10 och jag fick lov att äta i kiosken men kunde inte helt koppla bort o äta när jag måste göra varenda mjukglass ändå, nåja, jag förstår honom. Jag hatade att göra mjukglass i början jag med.

Hade iaf dagens sötaste kund, nämligen min gudson Casper! :) Hade ju tänkt träffa honom under mina lediga dagar meen det gick ju inte som planerat. Men nu bestämde vi att jag skulle träffa honom antingen tis, lr ons alltså när jag är ledig nästa gång (y) :) Det ser jag fram emot !

Min söta gudson på sin 2års dag i våras :)

Nu kom gulle precis hem, han har varit o hämtat sin bror från båten, så ska se om han orkar massera mig lite kanske (a) mina fötter håller på att ta kål på mig :/

På tal om massage så fick jag presentkort på helkroppsmassage i ½års present av gulle när vi firade ½år tillsammans den 17 juli (: Meen har tänkt spara på det tills skolan varit igång ca 1 månad iaf, så jag har något att se fram emot när det börjar gå tungt!

Det blir nog bara lugnt ikväll, jag är trött och gulle är trött. En promenad om en stund skulle inte vara så dumt, vi får väl se!

Cya!

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0