1000000000000000 saker att göra !

Tjeeena mittbena !

tänkte bara meddela att jag lever, knappt men jag lever. Vi har provperiod och det innebär i princip INGET socialt liv, usch hatar detta meen bara jag överlever geografin imorgon som jag nu kämpar meed så är det rätt chill sen, att skriva en debattarikel är väl kuuul (Knappast men det innebär inge plugg !!) , samhällan sku va ett kortfrågeprov, dvs högstadieprov = piece of cake ! Och sen franskan då, äääh jaag är ju proffs på snobbspråke så det är väl chill, fick faktiskt 9 i muntliga provet, uttal & tal ! Det ni ;)

Je parle francias très bien ! höhöhöhöhöhö

Nää nu ska jag tillbaks till mitt pluggande, kuuuuul!  Måste hinna läsa igenom häfte en gång till innan gubben kommer hem :) Sen blir det väl lite högläsning i sängen ;p och därefter soooova !

Imorgon är en kort skoldag, har bara provet o sen slutar jag !

Men det betyder inte att jag har 100000 saker jag måste göra:

- prata med jenny (sth ledare) om att skriva om ett studentprov som jag var 4 futtiga poäng ifrån o få E (näst högst ) i
- fixa en lilla jul klapp till Casper & ta reda på om dom kommer hit eller om jag ska skicka den på posten
- skriva en bokrecension (som jag borde göra ikväll meen orkar inte faktiskt, prioriterar proov)
- gymma, satans rehabskiiitövningar,...
- fara på träningen o hämta korven ;p (vilket ja int hinner, får be dom skicka den me svante) o meddela alla som beställt att jag fått dom, samt bestämma tid för o komma o levera dom
- fara på ÅUF möte
- förbereda debattartikel samt redovisning
- få någon annan att jobba för mig på Klippan på fredag då jag ska på middag samt baka pepparkaksdeg och potatislådor

ööööhö,.. vill bara ha ONSDAG så jag slipper allt ! (: Dessutom har jag ett par till lilla julklappar att införskaffa meen dessa får jag hinna med en annan dag (:

Näää, nu räcker det ! Geografin väntar, tjoohoo !

Heippa ! // Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0