Carro & Gayes 20års fest !

Idag hade jag sovmorgon, skulle ha börjat 08.00 meen började först 9.50 ! Tack Bertil & alla ettor som var ute o frös på sjöön, haha

Efter skolan gick jag o selinda ner på stan och fixade dricka & presenter till Carro & Gaye :) Dom fick varsitt presentkort, Carro från Magique & Gaye från alko ;p

Sen blev det middag, och därefter styrde vi oss ut mot jomalaskogen och Frideborg där Gaye & Carro hade 20års fest ! Kvällen börja bra meen blev ett helvete ! Tänker inte gå ut med några detaljer meen Måns & Sara är guldvärda, er kan man alltid räkna med ! Love u gays <3

Vissa människor ska man helt enkelt inte umgås med när dom dricker kan jag lugnt säga. Meen situationen löste sig iaf dagen efter som tur var. Kan iallafall bjuda på lite bilder som jag hann ta innan kvällen blev förstörd,...


Jojji & Sello :)


Kramkalas !


Jojji & Christoffer !


Robin !


denna gulliga bilden får avsluta kvällen (:

Det var kul så länge det vara, och jag vill inte uppleva en sån här kväll på länge, slutet dvs,...

// Glassflickan (29.10)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0