En söndag i Sund, 10.10.10 !

Vi sov som sagt över till söndagen meeen vad vi inte kommit ihåg var att TILDA skulle komma och vara hos mina föräldrar denna dag (syrran jobba hela helgen). Såå inte blev det såå lång sovmorgon direkt,.. Meen längre än kvällen före iaf (:

Dagens planer var för min del plugg och därför passade det inte riktigt in att Tilda sku komma meeen man får göra de bästa av situationen bara (: Jonas slapp dock undan och åkte till stan rätt tidigt meen innan dess så gick vi på en mysig höstpromenad och jag hade med mig kameran !

På kvällen sen skulle jag jobba på Klippan med Gard och därefter åkte jag hem igen (: En helt ok söndag alltså :)
Förresten så var det ju den 10.10.10 idag ! För några år sen sa jag åt mamma att jag ville gifta mig på ett sånt datum, lätt att komma ihåg osv meeen sen insåg jag ganska snabbt att jag får liiite bråttom då, är bara 2 såna datum kvar nu och seeen får jag nog aldrig uppleva nå flera såna meen jag vet att många andra passat på på dessa datum, speciellt 07.07.07 !

Här kommer ett urplock av bilder från promenaden:








Så ser hösten ut i Sund (:

(Nån som vet hur man får bort de blå ramarna? Och varför får vissa de bilder o int de andra :S ??)

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0