Ett besök hos tandhygienisten !

Det är lite kul, när min tandläkare säger att mina tänder är perfekta medans min tandhygienst klagar över att mina tänder fortfarande är såååå svaga, blabla,..

Vad är det liksom meningen att man ska tro!? Jag antar alltså att jag ska va glad för att jag inte har haft nå hål sen typ lågstadie!? meen det är tydligen inte så bra att mina tänder är svaaga,... åååh, irriterande? mhm...

Men det positiva med detta fredagsbesök hos tandhygienisten var att jag slapp svenskan, tjooohoo ! Världens tråkigaste ämne, ever ! Jag förstår verkligen inte varför man ska måsta hålla på o analysera både det ena och det andra, NÄR ska jag någonsin behöva göra det igen!? ALDRIG ! ! = Heelt värdelöst !

Och deeee var allt för denna gång, tjoooheeeej !

// Glassflickan (22.10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0