Loppis, salami, fika, film & en lugn söndag !

På lördagsmorgonen var det ingen vila trots den hemska fredaskvällen föör jag skulle upp o på loppis ! Kom otroligt nog bra upp i tid, åkte till sund & hämta svante & så till Klippan. Det kom rätt mycket folk och sammanlagt sålde vi för 30€, dvs mina grejjer, svantes, jonas och jonas mammas tillsammans (: Bäst gick det för Svante som sålde en herrans massa bamsetidningar :p

Sen åkte vi hem & DÅ berätta Svante att han lyckats sälja endast 1 salami ( vi säljer för att få in pengar till innebandyn) och då fick jaag ta itu med saken & skickade ett fint meddelande på Facebook som några nappa på, nice  ! (: Jag åt även middag med min bror & far innan jag puttra iväg till stan.

När jag precis kom hem ringde det på dörren o där stod 3 söta flickor o sa "bus eller godis" haha helt otippat blev jag ställd meen skicka sen jonas till dörren medans jag letade upp lite sötsaker till flickorna (:

En stund senare åkte vi till Jonas föräldrar på fika och även dom beställde salami (y) Sen åkte vi hem o såg på film (: jag fick dessutom en blomma när jag kom hem för gårdagen o så även ett samtal & en ursäkt av en annan part, såå fredagskvällen löste sig som sagt. Filmen vi såg kommer jag inte ihåg vad heter meen bra var den (: Nu kom jag på (efter liite sökande) I hennes Skor heter den ! Se den (:



Söndagen sen blev chill, plugg, for o handla och lugna puckar dagen lång även fast vi fick sova en timme till (byte till vintertid) ! (:

// Glassflickan ",  (30-31.10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0