Massage & skolfotokläder ! (7.10.10)

Skoldagen var som vanligt = seeeeeeeeeg !

Efter skolan hade jag bråttooom, skulle först via Leader och skriva på mötesprotokollet (blev utsedd till protokolljusterade på mötet i tisdags) och seeen var Lotta så pratglad och jag hade inte mage o säga att jag hade bråttom så seeen fick jag skynda mig till Mariebad för jag skulle på MASSAGE ! :D Hade sparat mitt presentkort nästan så länge att det hade gått ut :D haha inte riktigt hade väl 1vecka kvar lr nått på mig men :p

Presentkortet hade jag fått av gulle i ½års present ! 50min helkroppsmassage på Massage NU ! Och det var uuuuuuuuuuuuuuuuunderbart ! Heeeeeeelt sjuuuuukt skööönt ! Kan definitivt rekommendera massage nu (: Hon som massera mig var jätteduktig och berättade även varför jag fått ont, bla. för att jag visst sitter med benen korsade över varandra, uuuups ! Och att jag alltid går med min väska på samma axel, sååå de ska jag försöka tänka på att undvika i framtiden (:

Bilden är från google !

Såå om nån som läser inte vet vad jag önskar mig till jul eller nått sååå är massage ett hett tips ! Skulle så vilja gå dit igen, föör hon hann inte jobba så mycket med min påtok förspända nacke så :/

Men som sagt, det var sjukt skönt och jag rekommenderar Massage nu till ALLA ! (:

Efter middagen bar det sen av ut till Sund på jakt efter skolfotokläder, tänker inte säga vad vi hade för tema ään meen jag tog bl.a. med mig pappas ett par stövlar, en matta, mammas strumpbyxor osv ;p haha gissar att de där inte hjälpte er ett jota , vilket är meningen ;p hihi

Ni kan ju glatt gissa om ni vill ((:

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0