Omtagning & innebandy !

Idag var det alltså omtagning, dagen som det skulle bevisas om mina tidigare uppoffrade kvällar hade lönat sig ! Jag slutade lyckligtvis redan 13.35 så hade 2h till att plugga iskolan, som visserligen inte blev så seriösa men han ju slappna av inför proven iaf (:

Började med filosofin och den gick bra, det kändes som att jag kunde det mesta, var lite osäker på en uppgift meen hoppasdes på att jag chansat rätt.

Sen var det matten, som inte direkt var rolig meen den gick bättre än sist, så det kändes också bra. Jag skrev prov från 15.50 till 17.45 typ då jag åkte direkt hem, bytte kläder o åkte via select och köpte en french och sen direkt till Batlichallen  ! Brorsan hade match och det slutade dock tyvärr med förlust, sen hade mitt lag match och även den blev en förlust meen jag var så otroligt lättad över att få ha proven avklarade att jag var lika glad ändå :D haha


en gammal bild på delar av min brors lag :)

// Glassflickan ", (20.10)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0