Period 2 & serierna drar äntligen igång ! (6.10.10)

Denna onsdag var första dagen i period 2, min tyngsta period detta läsår bestående av: Fra 2, Geo 2, Sk 5, Hi 4, Sv 6 + Idr 5 och 7 då, även fast jag knappt kan va me,...

På gympan idag var det meningen att jag skulle farit till min sjukgymnast meeen surprisesurprise så sku hon va hemma me sjukt barn IGEN ! Vilket ledde till att mitt tålamod brast, det räcker INTE med att jag håller på o gå i taket av att inte få träna utan dessutom ska jag inte ens fåå träna de lilla ja kan me en sjukgymnast?!? Nej nu, detta blev droppen. Byte av sjukgymnast?! Ja, tack ! Återkommer om de om nån dag,...

Annars var väl skoldagen som vanligt, gick till gymme me Nette på gympan för att göra mina övningar iaf,. eller dom jag kunna göra iskolan och sen var det hissa som gällde och jaa, hissa är väl hissa, inte mycket mer att säga om det ^^,

Efter maten sen drog jag och gulle till BALTIC ! Fööör ikväll drog de Åländska serierna i INNEBANDY igång ! tjoobeeedooobeeedooo! Roligare förståss om jag själv sku få spela meen, man måst glädja sig åt de lilla (:

Tillbringade i princip hela kvällen där för att först se IF Fram herrar förlöra mot FC Hundra, och seeen kvällens stora chock: Lilla Hammarland (Jaa finns de ett lag som heter IBK Hammarland bestående av Äldre tjejjer som har barn och ett lag som heter Hammarland IK där de flesta är yngre än mig får dom stå ut att kallas så) Ville bara klargöra ifall nån hammarlänning sku råka läsa min blogg (:

Som sagt var chocken att Lilla Hammarland vann över IBK!  Dock efter förlängning, ställningen blev 3-2 ! Och gissa om vi i publiken blev chockade?? Joooo, meeen det är kul, när de oväntade händer. Riktigt roligt faktiskt, för IBK behöver få känna på motstånd !

Mitt lag för 2 år sen typ (:

Meeer hade jag inte att säga om denna dag, kulkul att kolla på denna underbara sport meeen bittert förtåss när man vet att man själv inte får va me på typ 2månader,... nåå man blir ju inte bättre av att sura (: de gäller o se frammåt!

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0