Pluggpluggplugg !

Att stiga upp på måndagsmorgonen var grymt jobbigt ! Men jag överlevde med nöd och neppe och på kvällen var det bara plugg som gällde då jag knappt hunnit pluggga alls hos mommo. Vilket nog inte Jonas tyckte var så kul meen han förstår att jag måste prioritera skolan om jag ska kunna ta studenten med betyg jag är nöjd med i vår!

Och inkommande onsdag var det omtagning som gällde, jag hade INGET underkänt utan skulle tenta matten som inte gått så bra som jag velat och filosofiförhöret jag missat. Så jag hade enhel del att plugga.

Nog om detta, men detta var hur jag tillbringade både måndags och tisdags kvällen. Inte kul, men det visade sig vara värt det iallafall :))



// Glassflickan ", (18-19.10)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0