Sleepy sunday !

Senare på söndagen när jag vilat upp mig lite så åkte jag vill sund (: Först åkte jag till syrran för att äntligen hämta Tildas gamla sulky som Ellinor nu sku få :) Där blev jag en stund o spela Nalle puh spel ^^

Därefter blev det middag hemma hos mamma & pappa, hääärligt o slippa laga mat själv heeeeela helgen ^^, Ännu mer uppskattat då man är trött som en sengångareeeeeeeeeeeeeeee,.... zzzz

Lite senare åkte jag på SUF möte, chillidill bokade 2 bord till loppisen och som styrelsemedlem behöver jag heller inte betala för dem, awesooome ! Såå då kan man ju bara inte gå back ^^,

Sen åkte jag hem igen till stadens sus & dus och myste med min underbara pojke <3

// Glassflickan ", (24.10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0