Damit !

Damit ! Skrev precis ett till inlägg, och så råka jag komma emot nått och så försvann allt ! :@ Gaaaaaaah ! så nu orkar jag inte skriva om. Det får bli en annan dag, sitter hur som helt på Isabella nu, höstlov har jag haft i 2½h och jag är påväg till mormor ! Och min mormor har inget internet så det blir tidigast uppdatering på söndag kväll, men jag tvilar att jag kommer orka. Dessutom fick jag precis ett mess av Katja som också befinner sig på denna båt någonstans, och hon vill leka så nu kan jag inte skriva mer ! Bollhavet nästa ;)

Ha ett skööönt lov alla ! För de ska jag ha ! (: Men jag kommer sakna min gulleplutt <3


jag älskar dig <3

// Glassflickan ",


Kommentarer
Postat av: Måns

Haha... lite fail där hanna, :P

2010-10-17 @ 22:03:21
URL: http://fiskmans.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :O Jävla skiiiiiiiit ! Därav denna dåliga uppdatering,...

2010-10-31 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0