Franskaprov & besök !

Provet var, till min förvåning helt otroligt lätt  ! Var klar redan efter 35minuter. Jag lämna upp t.o.m. före nette ! hahaha :D (fast vi innan provet sagt att den som sitter längt, dvs jag sa vi skuu ringa nette seen (;
Men det var en otrolig lättnad iallafall, kändes skönt att ha det över !

Sen chilla vi i Berners fram tills lunchen. Efter lunch hade jag två timmar filosofi och jag lät dom andra läsa igenom vad jag skrivit, alla tyckte det var bra och vi gjorde bara några små förändringar, skrev en inledning och sen var vi klara, skönt !

På kvällen var jag äntligen fri ! Eftersom jag bara hade filosofiredovisning på onsdagen ! Sköönt ! Och på kvällen kom Justus & Ellinor över (: Även Hampe var här en stund ! (: Mycket trevligt ! (Tisdagen skrev jag också om i ett tidigare inlägg, (Justus, hampe, och ellinor på besök)

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0