Friday, as in FREE !

Fredagen var en underbar dag, jag var HELT ledig från skolan ! Vilket jag aldrig tidigare fått vara under hela min lussetid ! Så det var verkligen välförtjänt ! (:

Min dag började ändå rätt tidigt, steg upp där runt 10 och vid 11 kom Jonas hem. Vi åt lunch och sen åkte vi till stan för att fixa en doppresent till Sebastian ! :) Vi for till Sittkoff och var och kollade på båda "smyckesaffärerna där" och bestämde oss ganska snabbt för vad vi tyckte var fint (:

Sen skjussa jag Jonas på jobb, köpte ett dopkort och en ny mascara och sen åkte jag hem. Väl hemma diska jag och plockade undan. Hur mycket man än försöker hålla det snyggt och fint såå lyckas det alltid på nå vis alltid bli en massa grejjer som ALDRIG ligger på rätt platser :O Och då har inte ens Tilda varit här :O Jag fattar ingenting jaag inteee,.. Håhå, den dagen jag får barn kommer det ju inte bli mindre stökigt heller, meen då har man ju nån att skylla på också ^^ höhö 

Vid 5 styrde jag kosan mot Jonas jobb och sen åkte vi till Sund på middag. Och därifrån vidare till Klippan eftersom det var min tur att se efter knattarn (aka högstadieeleverna) Brorsan & ett par andra killar kom tidigt så hade dom o plocka fram pingisborden såå allt gick smidigt ! (:

Jonas och jag spelade spel och ungarna gjorde allt möjligt. Helt okejj sätt att fördriva ett fredagskväll faktiskt,  och om allt som krävs är att jag för min del spenderar högst 1kväll i månaden på Klippan för att undvika att min bror och övriga ungar dricker sånt de inte borde ställer jag gärna upp. Desto roligare var de då Jonas var med givetvis, kan ju bara tänka mig hur tråkigt jag sku haft om jag suttit där själv (: Stängde där vid 22.30 och åkte hem till m & p en sväng och sen mot stan för att sova ! (:


Sebastians doppresent :) Ni får se innehållet i nästa inlägg ! ^^,

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0