Helgen i Brottby!

Jag åkte som sagt med 13.15 båten, som förresten är en barn/pensionärstur. Jag kände INTE en människa på hela båten ! :O Helt otroligt. Tydligen inte mycket folk i min ålder som åker den turen (:

Som jag förresten inte ens behövde betala föör jag hade fått en fribiljett av Jonas mamma, tack ! Båtturen i sig var förövrigt riktigt långtråkig ! Eftersom jag precis ätit lunch såå hade jag ju i princip INGET att göra på båten,... Så spenderade nog halva båtturen i Tax-freen ^^,

Sen tog jag bussen in till Cityterminalen där mina goda vänner Sara & Måns mötte upp mig ! (: Klockan var då 4, halv 5 nått svensk tid vilket innebar att ALLA skulle åka med tunnelbanan, det var trångt som jag vet inte vad och jag kände mig som en riktig turist xD Och vi hade dessutom extra bråttom eftersom vi hade en buss tid att passa, men vi han och det var huvudsaken ! (:

Smarta jag hade faktiskt kameran med meeen glömde totalt bort det förståss. Men helgen var iaf lugn och chill, precis vad jag behövde (:

På lördagskvällen kom även Linus dit så det blev en riktigt "reunion". Hur kul som helst ! (: Vi chillade hela helgen, spelade mexican och tjuv (passande nog eftersom vi befann oss i Brottby, haha,.. :P) Och eftersom Linus kom såå behövde jag inte ta bussen hem utan kunde åka med honom till båten ! Lyx ! Konstaterade ganska snabbt att det är otroligt lyxigt att resa med Linus, alltid bil o även dator med ! ;)

Haha nää men faktiskt, konstaterade ganska snabbt att jag även saknar o umgås med denne tokige lemlänning ! Påväg till båten snackade vi verkligen om allt möjligt, och det var otroligt skönt, föör linus är precis som jag rätt stressad över framtiden, ingen av oss vet eg va vi sku villa göra helt o hållet så (:

På båten sen träffade vi Grannas & hans mamma och DÅ kom jag på att jag hade kameran med,.... Så kan ju bjuda på en vacker bild på pojkarna som höll mig sällskap på båten iaf :)


Grannas & Linus (:

Tack för en underbar helg Måns, Sara & Linus ! Miss u all!

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0