Huvudvärk & provläsning är ingen bra kombination !

På måndags morgon var det en otrolig lättnad då jag inte behövde hämta Tilda eftersom jag hade en SJUK huvudvärk! Och den höll i sig hela dagen. Som tur var hade jag bara 2 lektioner, franska prep och sen fick jag fara hem. Jag vila en stund, försökte plugga och laga sen middag.

Efter middagen for Jonas iväg och jag satte mig för att verkligen försöka plugga (trots huvudvärken!) Var otroligt glad över att jag läst dagen innan också. Jag höll väl på till lite före 22 (med paus för 2½men ;D) då jag ringde Jonas och fråga om han ville komma och gå en promenad med mig. Så det gjorde vi och sen läste jag lite till och därefter sov vi.

Jag hatar huvudvärk !

// Glassflickan "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0