Lunch med syster S !

Även denna fredag var jag heeelt ledig ! Fatta hur skönt det var ! Även fast dagen började dåligt. Planen var att jag skulle ha varit o tränat med min sjukgymnast klockan 10 meen dom ringde vid halv 9 och sa att hon var hemma med sjukt barn,... irriterande,...

Hur som helst så gjorde jag iallafall mina rehabövningar, duschade, lagade lunch till Jonas och sen kom min syster Sofi efter mig !  (: Som kommit till Åland på natten, och eftersom jag skulle åka till Stockholm med 13.15 båten samma dag och vara borta hela helgen såå hade vi gjort upp att vi iaf skulle äta lunch tillsammans (:

Men innan dess så åkte vi med lunchen till Jonas och så sa jag hej då till honom, sen tog vi ut pengar och därefter skulle vi leta upp ett lunchställe ! (:

Jag hade bestämt att Sofi sku få bestämma meen efter 2 tappra försök såå blev det tillslut ändå min favorit, Svarta katten ! :D Jag åt Tacopaj och Sofi åt nån sallad :)

Det var jättegott och trevligt att bara sitta ner och snacka om allt möjligt :) Och så fick jag ett jättefint halsband som hon hade köpt i Barcelona.

Från Claire´s !

Vilket är en smyckes/accesoar kedja som tyvärr jag inte hittat i Norden. Meen den finns i England, Schweiz och tydligen Spanien också :) Dom har hur som helst jättefina smycken!

Och det roliga var att jag länge velat ha ett lång silversmycke, och detta var sjuktsnyggt ! Och eftersom inte Claire´s finns här så är det inte så många som har likadant :)

Efter lunchen skjussa sen syrran mig till hamnen !

Tack för smycket och för en trevlig lunch sis ! <3

// Glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0