Matteprovet, en assiett och sovsäck !

Så var det dags, för provet jag fruktat för så länge och med all rätt. Det var svårt, jag förstod inte mycket, klarade väl helt bara nån uppgift och sådär. Borde väl eg ha lämnat blankt men det orka jag inte, det var ju iaf godkänt och i den stunden kändes som att det räckte (även fast jag visste att jag skulle bli besviken med resultatet).

Nå sen var det iallafall över, och skönt var det ! Jag hade inga lektioner efteråt så åkte hem. Egentligen hade jag gympa senare meen pga mitt knä kunde jag ju inte vara med. Så jag var hemma och chillade resten av dagen och på kvällen sen tog vi en tur till sund. Jag behövde hämta min sovsäck och lite andra saker.

På vägen till sund stanna vi i godby och tanka och så tog vi en sväng via Fyndhöran, en second-hand butik. Det var tydligen sista dagen de hade öppet så det var mycket gratis, meen jag var duktig och tog inte så mycket, men en liten gammal assiett med blå blommor fick jag med mig, gratis är gott ^^, Så det står nu i vårt vardagsrum med ett litet ljus på ! Gillar fynd !

Hur som helst så var vi då till sund och som vanligt tog de längre tid än vanligt, men jaag hade ju inge bråttom då jag var ledig dagen därpå ! ;D japp, ledig 2 fredagar i rad, I like it !

// Glassflickan ", (30.9.10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0