Ny vecka, ny måndag,...

När jag kom hem på kvällen där vid 23?! Nått sånt kommer väl båten iland var jag helt slut så sovmorgonen dagen därpå var efterlängtad ! :D Eftersom vi fortfarande hade provperiod började jag 12.50. Hade franska, fick ut provet där jag endast hade 5 ynka fel ! Vilket innebar en stark 9 i kursen ! Sku jag varit lite mer aktiv hade jag fått 10, meen är man lat så ^^ Blev hur som helst super nöjd med det resultatet ! Mitt livs första franska prov ! haha

Sen hade jag gympa, får ju fortfarande inte direkt vara med meen eftersom dagens program var Shake it på Träningsverket kunde jag inte motstå o va me iaf ^^, Tog det förståss jättelugnt så det var ju inte lika kul som det säkert sku ha varit annars men det var kul o få "va me" iaf (:

Efter middagen sen panikmöblerade jag o jonas om! haha jag hade lovat nette att de sku va möblerat när hon o selinda på kvällen sku komma över och se på GG. Såå lite stressigt meen bättre blev det ! Nu känns vår lägenhet mycketmycketmycket större ! Bara vi får in mattorna, nya lampan i taket och lite tavlor så ska det blir jättefint ! (:

På kvällen kom som sagt Nette & Sello över och Jonas gick till Hampe, han var väl inte överlycklig över att jag första kvällen hemma sku ha kompisar över meen de sku inte ha passat nån annan dag i veckan såå de fick bli så. Snäll som han är sa han ju bara att de va okej, även fast jag såg att han blev lite besviken. Men han o Hampe hade spelat såå han överlevde ^^, 

// Glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0