Redovisning, byebye hyllan & nattning av skruttunge !

Klockan 9 hade jag då filosofiredovisning, vi blev indelade i grupper och så skulle vi berätta för dom andra om vår grupps arbete. En från varje grupp bildade alltså en ny grupp. Ingen i vår grupp hade orkat brytt sig om att förbereda sig så vi alla läste direkt från våra papper och var nöjda och glada med det !^^

Sen hade vi vanliga lektion, disskuterade lite olika saker och fick först sluta 11.30 -.- Därefter var det Skolsamling klockan 12, den var nästan som vanligt förutom Mendez som sjöng en kärlekssång till en liten tjej i 2an ! Hur gulligt som helst (: hihi

Och sen hade jag matteprep ! Ingen fatta nått, såå den timmen var värdelös. Sen sluta jag.

Väl hemma skulle jag försöka förstå mig på matten, det gick sådär. Sen vid 5-tiden kom Katarina & hennes man och son och köpte vår stooora hylla ! Hallelujah vi blev äntligen av me den ! Iof hade det ringt typ 10pers på den som ville ha deeen men nu visste jag ju vem som sku ha den (: så de va lite kul !

Byebye !

Sen blev det middag och sen raka vägen ut till Sund. Hämtade Tilda & for hem och nattade henne ! (: Hon var snällt och det gick mycket smärtfritt, hon somnade nästan direkt ! Stora flickan !

Sen hade jag inget annat väl än att verkligen koncentera mig på mattten då jag varken hade tillgång till dator eller tv (nå fel med boxen) Jag förstod de lättare delarna, och tyckte att jag kunde basic delarna iaf. Sen var ju frågan hur långt det skulle räcka.

Syrran kom hem vid 22 och då åkte jag hem och raka vägen i säng för att vara pigg inför mitt andra och sista prov för perioden ! ^^

// Glassflickan ", (29.9.2010)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0