Sebastians dop ! 25.9.10

På lördagen var det dags för dop, ceremonin var kort och fin ! (: Smart och ha ett sånt kort dop då flertalet gäster var småttisar :) Och alla vet ju hur barn funkar :p och självaste dagens huvudperson tyckte nog det var tillräckligt långt föör han somna, haha 
Efter dopet åkte vi hem då, eftersom dopkaffe efter dopet var för närmast släkten och vi övriga var bjudna på kvällen.

Jag försökte ta kort meen antingen är det bara min kamera lr så är det inte meningen att man ska ta kort inne i kyrkor.


En av de få lyckade bilderna :) haha det ser ut som Sebastian fått en hatt ^^,


Mamma, pappa, barn !


Och presenten :) en söt fotoram med gravering betald (:

Efter dopet chillade vi hela eftermiddagen, åt middag & gick sen på dopkaffe. Efter kaffe, som varade kanske 1h for vi o cruisa lite och sen såg vi på film (:



( Har även precis högerklicksskyddat min blogg, så ingen kan sno mina bilder ! Visserligen finns Printscreen, men då får man ingen bra kvalité så är man så desperat får man väl sno då,...)

// Glassflickan ",


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hur gör man det? Alltså högerklicksskyddar?

2010-10-27 @ 20:52:50
Postat av: Hanna svarar:

Det är bara en länk man ska kopiera in, sök på google så hittar du ! De gjorde jag (:

2010-10-31 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0