Tisdag, onsdag, torsdag...

Eftersom jag skrev engelskan på måndagen fick jag sen sovmorgon på tisdagen! Lovley ! Annars var nog dagen som vanligt, slööö dvs. Och eftersom jag är skadad blev det heller ingen dans -.-

Jonä desto mer har jag inte att säga om denna dagen,... Pluggade en hel del gjorde jag nog, som vanligt.

Onsdagen var iof inte heller någon speciell dag, åkte hem där vid halv 10 eftersom jag inte kan vara med på gympan meen om man bortser från att försöka förstå sig på Filosofi såå gjorde jag inte så mycket mer.

På kvällen var det ÅUF - möte. Vi bestämde vem som skulle bli ny verksamhetsledare, och det var väl främst det som diskuterades. Meen som vanligt tog mötet hur länge som helst ! Kom hem lite före 22 och då var det bara och läsa häftet en gång till och sen sova.

På torsdagsmorgonen hade jag sen Filosofiförhör, och det gick nog helt okej bra, sen hade jag en hög andra tråkiga lektioner och därefter slutade jag sådär vid 13.30.

Kvällen sen spenderade jag i Sund. Var på dåligt humör och ville inte utsätta Jonas för det såå bestämde mig för att börja leta fram och plocka ihop loppissaker istället. När jag kom hem till mamma & pappa var först ingen annan än katterna hemma, vilket iof var sköönt. Hade ett HELT hus för mig själv ! Hur underbart som helst !

Senare kom Svante, och sen mamma hem. Vi pratade och så bytte mamma mobiltelefon, herregud. Det tog ju bara liiiit tid innan mamma kunde acceptera att det INTE fanns hennes gamla ringsignal på den nya. hohoh meen kul hade vi iaf (:

Tänk va lite tid med mor & bror och lantluft kan göra ! Love it !

// Glassflickan ",

Kommentarer
Postat av: Sofi

I like! Låten alltså :)

2010-10-05 @ 19:37:42
Postat av: Hanna svarar:

Me too ! ;D

2010-10-05 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0