30 augusti, dagen jag väntat på men som inte blev som jag tänkt!

Idag var  det då alltså årets första inne innebandyträning ! Som jag läääängtat !

Men innan dess hade jag 4 timmar iskolan att avlida, vilka var tråkiga eftersom Nette som jag har både IDR 7 o franska med åkt till Sunny Beach denna vecka.

På gympan hade vi Aerobic och jag kände att mitt knä inte riktigt inte klarade av det, fick ont så steg av till slut. Därefter var det franska som var sjuukt tråkigt utan Nette ! Sen var det snabbt hem och äta middag och seeeen moooot GODBYHALLEEEEN ! Som jag väntat !

Först hade vi en massa INFO, om träningstider, tränare etc. Och sen fick vi äntligen sätta igång !

Jag hade nya klubban med meen fick byta sen eftersom jag märkte att deen var helt åt helvete böjd ^^ hehe, hade jag inte märkt ! Övningarna gick sådär och sen när vi sku spela såå gick det faktiskt inte alls bra, ingen orka springa o vårt lag hade ingen van center heller. Och sen hände det,...

det som ABSOLUT inte fick hända .

Jag sprang efter Malin, hon stanna vid sargen, vände sig o sprang åt ett annat håll, jag vände mig och följde efter, mitt knä hängde med MEN inte resten av benet gjorde inte det -----> KNÄET VRED TILL !

Jag kände hur det vred till, sprang några steg o sen tog det stopp. Fick halta mig av planen,... :(

Dagen jag såå länge  väntat på blev INTE som jag tänkt mig :(((((

Efter träningen skjussa jag hem Nettan & Johanna, dom hade ingen skjuss o jag ville fara hem o visa knäet till pappa. När jag kom hem var INGEN hemma, jag ringde pappa, och berättade ALLT. Jag klarade det dock inte utan att gråta, första träningen och en SKADA,... sen ringde jag Jonas och berätta var jag var. Stannade hemma tills både först pappa och sen mamma kom hem. Pratade och bestämde att pappa skulle ringa till Medimar nästa morgon för att se om jag kunde få en tid direkt. Sen åkte jag hem,...



// En mycket ledsen Glassflicka "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0